Förlorade tre timmar

Nu har det nästan varit en månad sen jag senast skrev på denna underbara blogg. Tråkigt att jag inte skiver så mycket tycker jag, men det kan ju också vara ett tecken på att mycket händer i livet och det är ju bra!
Just nu känner jag lite "Oktober, var fan tog den vägen?" för jag vet inte vad jag gjorde under den månaden riktigt. Om två veckor är det första advent också. Skrämmande. Skrämmande för att det nästan är nytt åroch det är supermärkligt. Vad hände under 2011?
Jättemycket men också ingenting känns det som. Ingen riktig milsten som jag kan komma på just nu, men det märker man väl senare antar jag.
Jag hittade en gamal lista som jag hade skrivt med titeln "Mina så kallade "problem" i livet" och kunde konstatera att allt hade löst sig och det var jätteskönt. Det enda jag har kvar att göra nu som faktiskt är ett jättestort problem är att börja med mitt projektarbete och slutföra det. Jag hade tänkt mig att den filmen jag planerade att göra skulle vara det jag ville visa upp om jag skulle söka till någon filmskola. Nu har jag inte ens börjat och det ska vara inne i februari. Hehe...
Ja, sådär lite lagom ångestframkallande bör det vara men jag känner inga problem för det överhuvudtaget. Jag funderar på att byta projektarbete helt och hållet bara för att det jag vill göra är omöljigt i nuläget om jag inte skulle hitta en skådespelare att vara med i min film. Nåväl, jag känner att det här blir tråkigt att läsa så jag kan berätta om min hysteriskt roliga dag idag istället! Ja!!!
Okej, så det börjar med att jag vaknar klockan 10 när mitt alarm goes off. Sen sov jag vidare i tre timmar med snooze-knappen. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte alls vad jag ville.... Förlorade tre timmar på att ligga och sova vilket jag inte ville.
Sen gick jag och handlade med mamma utan att hinna duscha eller göra mig i ordning, men jag får skylla mig själv för att jag sov...
Efter det åkte jag till pappa för att jag skulle hämta lite grejer och min skinnpaj som jag hade köpt på tradera.
Så jag var i Mälarhöjden och hämtade ett paket som var en papperskasse från City Gross med fet tejp på sig och spänd på att den skulle vara snygg och att den skulle passa mig.
Kom hem till pappa där det luktade bullar och grattade honom på fars dag. Han blev glad. Naaaaw...
Provade skinnjackan och den passade, det var ärmarna jag var orolig för att den inte skulle passa men den satt som en smäck! Det jag var lite missnöjd med var att den var lite för puffig eller hur man ska uttrycka sig. Lite för stor runt magen så att säga. Men för 500 spänn är jag riktigt nöjd och lär köpa fler saker från tradera från och med nu.
Packade ihop mina stuff som bestod av mina träningskläder, några Tintin-album och min 3DS-laddare. Bullfikade med hela den andra familjen och gick sen.
Kom hem till Sjöstaden där jag bor just nu och sitter här och skriver. Jag har kommit fram till att jag kommer att bo hos mina föräldrar under längre tider för att jag orkar FAN inte bära på en miljon saker fram och tillbaka varje vecka. Jag gör som jag vill på mina krav så att säga och det gillar jag bäst.
Det har hänt massa andra underbara saker under veckan men jag tror att jag håller det hemligt till sen om jag vill.
Just nu ser jag fram emot några saker. Det första är väl att flytta hemifrån eller bara inte bo någonstans. Jag tror att jag skrivit om att jag och Marko kommer att åka jorden runt förhoppningsvis, så det ser jag också fram emot.
Annars är ju Julafton något att alltid se fram emot... Ska skriva önskelista här nån dag så att man har tid att shoppa dom också. hehe. närå, men jo.
Juste! Innan jag glömmer så kan jag berätta om att jag har gått ut ur Svenska Kyrkan. Swag gjort av mig. Jag bara kände att jag inte tror på gud, är inte döpt, känner mig inte hemma där och om jag skulle dö imorgon vill jag inte bli begravd i kyrkans namn. Om jag i värsta fall skulle dö imorgon så donera mina organ och bränn resten.
Skulle bara säga det.
Jaja, vad mer ser jag fram emot? Hmm... Jag vet inte, just nu ser jag fram emot imorgon för att vi ska spela rollspel på bilblioteket och det är kuligt. Men vi kanske har ett prov i historia imorgon också... Det ser jag inte fram emot. Tråkigt för att då måste man plugga idag liksom.
Men men...
Shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0