Jag har på senare tid märkt att jag inte är hungrig

Hej!
Jag antar att jag skriver här för att jag rymmer från att göra läxor och annat skit... Med annan skit menar jag att städa lägenheten och så.
Jag har några saker jag måste ta upp i det här inlägget så jag skriver nu what's to come:
Mitt jobb.
Min dröm jag hade idag.
Min dag idag.
Min vecka.
Min hunger.
Skolan...
Ja, så let's kick it off!
Blev typ "let go" från jobbet igår lite halvsurt sådär. Jag vet inte om det finns ett svenskt ord för just att jag blev "let go", men man kan väl i rikssvenska säga att min hjälp inte längre behövdes... Jag satt igår på filmlektionen och vi pitchade våra idéer, varav min idé kom väldigt långt, men jag insåg att människorna jag hade jobbat med i gruppen inte var så värda att jag gick med på att vi kunde skrota den. I ALLA FALL så ringde ett nummer på min mobil varav jag la på för det var lektion och jag kunde inte svara, det ringde igen och jag sa att jag hade lektion.
På rasten ringde jag upp.
-Leif. (Min huvudchef på Långholmen)
-Hej! Det är Fred. Du ringde.
-Ja, juste, förlåt att jag störde på din lektion.
-Det är lugnt.
-Ok, jag har lite tråkiga nyheter.
I mitt huvud tänkte jag att jag skulle få sparken för att jag kanske inte gör mitt jobb till 100% men ganska snabbt fattade jag att det kunde det inte vara...
-Vi har gjort lite schemaändringar och kommit fram till att vi inte kommer att behöva din hjälp nåt mer nästa år.
-Jaha... Okej, det var ju tråkigt att höra, ehehe.
-Ja, jo... Du kommer att få jobba fram till nyår sen så behöver vi inte din hjälp. Vi har en annan kille som ska göra det.
-Jaha...
Jag känner att det det är jävligt surt att inte ha någon annan inkomstkälla i framtiden förutom studiebidraget. Men jag är också extremt glad att slippa gå upp varannan helg klockan 6 på morgonen för att gå till jobbet, vara där i fyra timmar och inte göra någonting. Det är ett bra jobb men det är också tråkigt att det fösvinner två helger i månaden så därför känner jag att det inte riktigt kommer spela någon roll att jag blir av med jobbet efter nyår. Det kommer att vara skönt med 100% fritid, men surt att inte ha pengar hela tiden.
But you know what? That is life.
Jag drömde idag! Eftersom att jag hade en ledig dag idag så kunde jag sova hur länge jag ville men det räckte med att sova till 12 :PPPppppPPpPPppppP Under denna REM så drömde jag väldigt mycket. En ganska sjuk men ändå sammanhängande dröm. Det jag minns och kan berätta var att jag åkte hem från USA ännu en gång.
Jag har haft flera såna drömmar som handlar om att jag åker hem från USA eftersom att det var en ganska stark upplevelse. Jag minns att jag nästan försov mig och att min host mom väckte mig tio minuter innan vi skulle åka genom att säga "Hurry up or we're gonna miss the plane..."
Det var ganska så hektiskt kan man säga eftersom att jag behövde duscha och för att min packning inte riktigt var klar på morgonen...
Japp.
Vaknade idag med en känsla jag aldrig i mitt liv känt tidigare och det är väl ganska ovanligt?
Jag tror att jag drömmer om USA när jag är med om mycket och det händer många förändringar. Den här veckan har jag t.ex varit ensam hemma som kattvakt och det har hänt ganska mycket tror jag.
Nu kommer vi alltså in på hur min vecka har varit som var nästa punkt i det här inlägget :)
Vi börjar för exakt en vecka sen när Adam fyllde 18 år. Jag, födelsedagsbarnet, Nicklas, Marko och Edwin åkte till vårat kära Tyresö och drog till Bollmora pub som var ett mycket deprimerande ställe.
Värt att tillägga här var att jag typ hade vakat med feber på morgonen och kände mig lagom uppsvälld så jag var inte så värst taggad på att dricka då då.
Så vi kom in till Bollmora pub som var ett mycket tomt och deprimerande ställe där dom spelade Queen på för på tok volym för att ingen skulle dansa...
Vi alla tog en öl bara för att ha gjort det och sen drog vi därifrån så fort vi kunde.
Jag tog några steg och insåg att jag inte mådde bra. Jag kom till gräsmattan och spydde lite.
Usch usch! Detta berodde på att jag hade en uppsvälld mage och att öl är sämst att dricka då... men men, efter det så mådde jag riktigt bra. Kom hem sen iallafall och somnade för jag var trött som attan.
Blä, gud vad jag inte riktigt orkar skriva märker jag.
I alla fall. Next topic, min hunger.
Jag har på senare tid märkt att jag inte är hungrig. Jag kan vara sugen på saker men känner inte att jag måste äta vid frukost lunch eller middag.
Igår var allt jag åt:
En sub-macka (tänk foot long).
En kopp kaffe.
En Findus Black and White (micromat, typ 350 gram)
Vatten
Jordnötter
Idag har jag ätit det här:
Ett paket bacon
Makaroner
Kaffe
Tuggummi
...
Vad beror det på?!?!
Jag fattar inte! Jag mår ju bra annars men jag är inte ett dugg hungrig! Jag har inte ätit middag än men jag tror att jag ska göra några slags varma mackor för det är jag SUGEN på... Inte HUNGRIG.
Grr.
Ja, skolan då.
Det går sådär tror jag. Jag underpresterar ganska hårt men jag är så skoltrött så att det inte är sant. Eller jag vet itne riktigt, det är nog mer så att jag inte alls bryr mig. Ser mer fram emot att göra nåt spektakulärt istället för att ha krav från skolan. Krav på mig själv kan jag fixa för det intresserar mig, men krav från skolan är astråkigt.
Det var allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0