Huzzah!

Yo, what up in the hood all y'all swaggers n queens?
Den här veckan har varit aslame eftersom att jag har jobbat. Det var kul för jag fick en ny vän, men det säger jag inget mer om.
Jag längtar till skolan eftersom att jag slipper jobba då. Sommarlovet har varit helt ok. Jag skulle ge det en trea av fem. Det var varken sämre eller bättre än förra året. Jag skrev en lista på saker jag ville göra men nu hittar jag den inte. Jag tror att jag i vilket fall inte hann med så mycket. Tråkigt, men det betyder att det bara kan bli bättre nästa år ;)
Jag längtar till att skolan slutar men jag kommer ändå att se fram emot det här året. Som sagt så var tvåan ett living hell, but man I went to hell and came back, n I'm ready to rawk some more.
Trean kan bara bli bättre än tvåan alltså och det är bra. Livet kan bara bli bättre nu! Huzzah! Under detta år kommer jag att skapa mitt alster som man kommer att minnas mig för, mitt slutprojekt. Eftersom att jag bara har estetiska ämnen i trean och lallar runt resten av tiden så har jag tagit ett grymt tungt men grymt kul slutprojekt. Jag kommer att göra en film med tio musikvideor som bildar en film.
All musik kommer att vara av ingen mindre än David Bowie. Han är bäst och jag älskar honom. Jag är kär i honom och om jag fick chansen hade jag hånglat med honom, i alla fall under Ziggy-åren.
Jag har en sån jävla bra känsla inför mitt projekt att jag faktiskt inte annat än kan se fram emot trean.
Jag ska skriva mer sen men jobbar nästsista dagen på sommaren imorgon så jag måste äta nudlar nu och sova. Godnatt och sov tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0